Nog 12 dagen.. - Reisverslag uit Hegelsom, Nederland van Jeanine Kellenaers - WaarBenJij.nu Nog 12 dagen.. - Reisverslag uit Hegelsom, Nederland van Jeanine Kellenaers - WaarBenJij.nu

Nog 12 dagen..

Door: Jeanine

Blijf op de hoogte en volg Jeanine

28 Januari 2016 | Nederland, Hegelsom

Lieve allemaal,

Over 12 dagen is het zover.. Dan sta ik met mijn voeten op Zuid-Afrikaanse grond.

In de zomervakantie ben ik begonnen met het regelen van mijn visum. Toen was dit avontuur nog een 'ver van mijn bed show', omdat het nog maar de vraag was of ik mijn visum zou krijgen. Na vier retourtjes Den Haag had ik 'm in de pocket en kon het aftellen beginnen!

Inmiddels zijn het nog maar 12 dagen. Wat gaat de tijd snel..
Ik vind het spannend om te gaan, maar heb o zo veel zin in de komende maanden!

Via deze blog ga ik proberen om jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden van wat ik mee ga maken. Zo kunnen mijn facebookloze familieleden mij ook blijven volgen :)
In de linkerkolom kun je je email adres achter laten. Dan krijg je automatisch een mail wanneer ik een nieuw reisverslag toegevoegd heb. Handig!

Maaaaar... voor het zover is staat eerst nog de carnaval voor de deur! Deze laat ik natuurlijk niet aan mij voorbij gaan...

Tot de volgende keer!

Liefs Jeanine

  • 29 Januari 2016 - 00:12

    Joris Peeters :

    hee jeanine

    veel plezier daar in zuid Afrika


  • 29 Januari 2016 - 07:55

    Jacqueline Linders:

    Jeanine, heel veel succes en plezier in Zuid-Afrika. Ik vind het erg leuk om je te volgen.

  • 29 Januari 2016 - 13:00

    Angelique Meijboom:

    We gaan je zeker volgen. Heel veel succes en ook veel plezier, levenservaring en wat al niet meer, gewenst

  • 01 Februari 2016 - 15:56

    Anouschka Lucassen:

    Ha Jeanine, héél véél plezier en succes daar in zuid Afrika en pas goed op jezelf. Leuk dat we je kunnen volgen!!

  • 01 Februari 2016 - 16:06

    Joselien Geurts:

    Lieve Jeanine wij gaan je zeker hierop volgen wat jij daar allemaal gaat beleven.
    Een avontuur om nooit te vergeten,heel heel veel plezier en succes in Afrika.
    Liefs van ons allemaal,maar we zien je nog voor je vertrekt dat weet ik zeker.Dikke kus Joselien

  • 01 Februari 2016 - 16:41

    Jos En Jacqueline Versleijen:

    Hey Jeanine,

    Leuk dat we je op deze manier kunnen volgen en op de hoogte blijven van je belevenissen in Afrika.
    Heel veel plezier en veel succes met je stage. We horen van je!

    Groetjes Jos, Jacqueline en de kinders

  • 01 Februari 2016 - 22:26

    Corina Raedts:

    Hoi Jeanine,

    Veel plezier in Zuid-Afrika. Geniet van alle indrukken die je daar opdoet. We gaan je zeker volgen.

    Groetjes,
    John, Corina, Lotte, Peet en Elke.

  • 08 Februari 2016 - 22:21

    Thea Kellenaers:

    Ha Jeanine,
    Eindelijk is het dan zover morgen, je gaat vertrekken voor een stage naar Zuid-Afrika.
    Wat een uitdaging en ook wat een lef!
    Veel plezier en dat je daar de mooiste en meest bijzondere belevenissen zult meemaken!
    Je stage succesvol zult afronden en met een positieve, fijne levenservaring rijker!!
    Enne.... pas goed op jezelf!
    We kijken uit naar je eerste verslag!

    Vele groetjes en een dikke knuffel van Peter en Thea

  • 12 Februari 2016 - 09:23

    Linda, Tim En Tren:

    Ha Jeanine,

    Super leuk dat we je avonturen zo bij kunnen houden. Heel veel plezier daar en we gaan genieten van je verhalen.

    xxx Tim, Linda en Tren

  • 20 Februari 2016 - 22:29

    Miranda Kellenaers:

    Ik zal je missen maar het wordt vast en zeker een geweldige reis en een hele ervaring. Ik wens je een onvergetelijke tijd toe met heel veel mooie herinneringen en een fijne rondreis samen met Freek. Liefs mamske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanine

Actief sinds 28 Jan. 2016
Verslag gelezen: 508
Totaal aantal bezoekers 6369

Voorgaande reizen:

09 Februari 2016 - 17 Juli 2016

Buitenlandstage Zuid-Afrika

Landen bezocht: